شناسهٔ خبر: 68526907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

برش استانی برنامه هفتم توسعه در کرمانشاه تدوین شود

فاطمه احمدیان

امام جمعه کرمانشاه از مسئولین استان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تدوین برش استانی برنامه هفتم توسعه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(۱۶ شهریور) کرمانشاه، با تاکید بر لزوم تدوین یک برنامه ویژه برای آینده استان، اظهار کرد: از همه مدیران و مسئولین استانی می‌خواهم که برنامه هفتم توسعه را به شکل دقیق و کامل مطالعه و برش استانی آن را برای کرمانشاه تدوین کنند. 

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و با محوریت استانداری نسبت به تدوین برش استانی برنامه هفتم توسعه برای استان اقدام کند تا یک چشم انداز حداقل پنج ساله را پیش روی استان ترسیم کنیم. 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولین استان تا زمانی که روی کار هستند و فرصت خدمت دارند، برش استانی این برنامه را تدوین کنند. 

وی در ادامه به روی کار آمدن دولت جدید در کشور و انتخاب اعضای کابینه اشاره کرد و گفت: دولت با وجود انتقادات و بحث‌هایی که نسبت به انتخاب برخی اعضای کابینه وجود داشت، وفاق ملی را شعار خود قرار داده و بدنبال این است با ایجاد وفاق ملی در کشور زمینه را برای توسعه و رفع مشکلات فراهم کند. 

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی، اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی قرار دارد، لذا از دولت و دولتمردان می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنند که دولت اسلامی محقق شود، کما اینکه شهید آیت الله رییسی هم برای تحقق آن تلاش زیادی داشت. 

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: ضعیف بودن بینش اسلامی دولتمردان، عدم باور به ظرفیت‌های درونی کشور و نظام، اعتماد کردن به نسخه بیگانگان، غفلت از دشمن، اشرافی‌گری دولتمردان، کم کاری و کم انگیزگی و سستی در انجام امور و فساد و رانت از مهمترین موانع تحقق دولت اسلامی است که دولتمردان باید از آنها پرهیز کنند. 

انتهای پیام 

نظر شما