شناسهٔ خبر: 68526200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

وزیر ورزش: پاداش مدال‌آوران پارالمپیک و المپیک یکسان‌سازی شده است

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان که به پاریس سفر کرده است، اظهار کرد: پارالمپیک ما در دنیا مطرح است، اما باید بیشتر کار کنیم و فضا و شرایط بیشتری را برای این قشر از جامعه مهیا کنیم. وی همچنین با اشاره به یکسان سازی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک گفت: قضیه پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک حل و پاداش‌ها یکسان‌سازی شده است. البته در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران: وزیر ورزش و جوانان از یکسان‌سازی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک خبر داد.
 
احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان که به پاریس سفر کرده است، اظهار کرد: پارالمپیک ما در دنیا مطرح است، اما باید بیشتر کار کنیم و فضا و شرایط بیشتری را برای این قشر از جامعه مهیا کنیم.
 
او افزود: در سنوات گذشته بالای ۵۵ درصد مدال‌ها را پارادوومیدانی کسب می‌کرد. باید شرایط بهتری را برای دوومیدانی‌کاران ایجاد کنیم که عملکرد بهتری از این داشته باشند.
 
وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به یکسان سازی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک گفت: قضیه پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک حل و پاداش‌ها یکسان‌سازی شده است. البته در آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.
 
دنیامالی در پایان افزود: ورزش برای معلولان و نابینایان و کم‌بینایان مثل زندگی است و باید برای هر کدام از این رشته‌ها برنامه جامعی داشته باشیم.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما