شناسهٔ خبر: 68526132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرکرد: جامعه نسبت به حفظ اعتقادات دینی و ایمانی حساس باشد

شهرکرد - ایرنا - امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر ضرورت حفظ مبانی اسلامی گفت: تمام آحاد جامعه نسبت به حفظ اعتقادات دینی و ایمانی حساس و احساس مسئولیت داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد افزود: نخستین نهادی که باید نسبت به موضوع حفظ و تقویت اعتقادات دینی و ایمانی احساس مسئولیت کند خانواده و در گام دوم آموزش و پرورش، دانشگاه و نهادهای تعلیمی و تربیتی است.

وی با تاکید براینکه دشمن در تلاش است با ترفندهای مختلف جامعه اسلامی ایران را از دین و ایمان جدا کند اظهار داشت: امروز خطر اعتقادی از خطر جانی مهم‌تر است چون با خدشه‌دار شدن اعتقادات انسان کافر، منحرف و جامعه به بیراهه کشیده می‌شود به همین دلیل است که تمام نهادهای تعلیمی و تربیتی باید برای این موضوع دل بسوزانند و اهمیت دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: امروز دشمن در تلاش است با سست کردن اعتقادات دینی مردم را به سمت و سوی تهی و دور شدن از ارزش‌های اخلاقی، دینی و اسلامی سوق دهند و هدف‌های خود را اجرایی و ملت‌ها را برای عملی کردن برنامه‌های خود اجیر کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط که دشمن به دنبال این است که ما را از خود، اعتقادات دینی و حیثیت‌مان بیگانه و جدا کند وظیفه ما این است که با تقویت ارزش‌ها و مبانی اسلامی از اعتقادات اسلامی خود مراقبت کنیم.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت دفاع از مواضع و اجرای کامل دستورات دینی خود د در مقابل توطئه‌های دشمن تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مراقب باشیم در این شرایط حساس که دشمن به دنبال تهی کردن جامعه اسلامی از اعتقادات دینی است فریب مغرضان و بدخواهان نظام اسلامی را نخوریم.

نظر شما