شناسهٔ خبر: 68525359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه ملک شهر:

دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد

امام جمعه ملک شهر گفت: باید نیروی جوان با استعداد ایرانی را باور داشت و نیاز است رئیس دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد و از اعتماد کردن به دشمن بپرهیزد، همچنین دنیا زدگی مسئولان نیز موجب جلوگیری از رسیدن به موفقیت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید روح الله فیاض ظهر امروز_ جمعه شانزدهم شهریور _ در خطبه‌های نماز جمعه ملک شهر اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل قوای حاکمیت شاهد موفقیت دولت چهاردهم باشیم.

وی با اشاره به موانع موفقیت دولت‌ها افزود: رهبر معظم انقلاب موانعی را به عنوان موانع موفقیت دولت‌ها تشریح کردند از جمله موانع بیرونی مانند دشمنی کشورهای استکباری، اما باید توجه داشت که ایران اهل تعامل است اما دشمن اهل تعامل و گفت‌وگو نیست، برخی نباید آدرس غلط بدهند؛ مردم به خاطر دارند که توافق‌ها نتوانست مشکلات کشور را حل کند، اما موانع بیرونی که موجب جلوگیری از موفقیت دولت‌ها می‌شود شامل عدم بینش انقلابی مسئولان است.

فیاض با بیان اینکه از جمله مهمترین موانع موفقیت دولت‌ها نادیده گرفتن ظرفیت‌های داخلی است، تصریح کرد: باید نیروی جوان با استعداد ایرانی را باور داشت، امروز رئیس دولت چهاردهم باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد و از اعتماد کردن به دشمن بپرهیزد، همچنین دنیا زدگی مسئولان نیز موجب جلوگیری از رسیدن به موفقیت می‌شود.

امام جمعه ملک شهر با اشاره اهمیت جهاد تبیین تاکید کرد: اعتقاد انسان‌ها از حیاتشان بالاتر است، در این راستا باید توجه داشت افسران جبهه فرهنگی موضوع جهاد تبیین را جدی بگیرند.

فیاض تصریح کرد: انسان‌ها فقیر هستند و دارایی جز حیاتی که خداوند به آنها عطا می‌کند ندارند، حضرت سجاد (ع) می‌فرمایند: با لطف خداوند اسباب دنیوی در اختیار ما قرار می‌گیرد، بنابراین اراده الهی را باید در تمامی امور در نظر بگیریم تا به نگاه توحیدی دست یابیم.

نظر شما