شناسهٔ خبر: 68525087 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بخش دندانپزشکی کلینیک ویژه تخصصی سنندج شروع به کار کرد

بخش دندانپزشکی کلینیک ویژه تخصصی سنندج با حضور دو دندانپزشک عمومی و سه متخصص ارتودنسی، آماده ارائه خدمت به هم استانی های عزیز می باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کردستان، سرپرست کلینیک ویژه سنندج با اعلام این خبر گفت: با توجه به هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی در بخش خصوصی، بخش دندانپزشکی کلینیک ویژه سنندج این امکان را فراهم آورده که با کمترین هزینه ها و تعرفه دولتی، مطلوب ترین خدمات را در این حوزه به هم استانی های عزیز ارائه دهد.

رزیتا افتخاری ادامه داد: هم استانی های عزیز برای دریافت خدمات دندانپزشکی ، می توانند همه روزه به صورت ثبت نام الکترونیکی در سایت نوبت دهی این کلینیک به نشانی http://darmangah.muk.ac.ir و انتخاب ساعت حضور پزشک، در شیفت صبح و عصر به این کلینیک مراجعه کنند.

به گفته وی دکتر سید عادل سید عباسی دندانپزشک عمومی در شیفت صبح و دکتر صدف ناصری دندانپزشک عمومی در شیفت عصر آماده ارائه خدمت به هم استانی های عزیز می باشند.

سرپرست کلینیک ویژه سنندج با اشاره به فعالیت متخصص ارتودنسی در این کلینیک، افزود: با مراجعه به دندانپزشک عمومی و ویزیت توسط دکتر در صورت تشخیص و نیاز به متخصص ارتودنسی، این خدمات نیز با تعرفه دولتی در همین کلینیک انجام می‌شود.

افتخاری از فعالیت متخصص دندانپزشکی کودکان و ارائه خدمات جامع تر به بیماران در آینده ای نزدیک خبر داد.

نظر شما