شناسهٔ خبر: 68524195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فراخوان جذب بیش از ۳ هزار مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۳ از فردا شنبه ۱۷ شهریور آغاز می شود و داوطلبان تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی باید حداقل ۳ سال تجربه مفید کاری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

متقاضیان واجد شرایط فراخوان فوق از فردا ۱۷ شهریور تا ۶ مهر می توانند با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir  اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده است و ظرفیت نهایی اختصاص یافته ، پس از تایید واحدهای استانی دانشگاه، بمنظور تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و همچنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق ظرفیت‌سنجی مناسب صورت پذیرد.

طبق مصوبه هیئت اجرایی جذب دانشگاه از این فراخوان، متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای شرکت در فراخوان باید حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط با گروه درسی انتخابی داشته باشند. همچنین حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می باشد و جذب مدرس بصورت بومی در استان ها صورت می گیرد.

ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان تکمیل فرم های سامانه  و دریافت کد رهگیری می‌باشد.

ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳ هزار و ۳۰۴ نفر می باشد که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد؛ تلاش می کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم تحصیلی بهمن ، اعلام نماید تا بتواند از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش های اشتغال محور بهره مند شود.

نظر شما