شناسهٔ خبر: 68523515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توفیق: برآورد اولین اردوی تیم ملی با مانولوپولوس مثبت بود/ بازی‌های لیگ رصد می‌شوند

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، گفت: نخستین اردوی تیم ملی با سرمربی جدید در شرایطی به پایان رسید که برآورد و خروجی آن مثبت بود و قرار است وی تمامی رقابت‌های لیگ را هم رصد کرده تا بهترین‌ها به اردوی بعدی راه یابند.

صاحب‌خبر -

علی توفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به شرایط اردوی تیم ملی بسکتبال ایران پرداخت و اظهار داشت:‌ هرچند برخی‌ها اعتقاد داشتند الان زمان مناسبی برای برگزاری اردو نیست اما روند کار و برآوردی که از آن داشتیم بسیار خوب بود و بازیکنان و کادر فنی از این اردو رضایت داشتند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به این که سرمربی جدید تیم ملی به تازگی کار خود را آغاز کرده، این اردو باعث شد تا سوتیریس مانولوپولوس و بازیکنان شناخت بیشتری از هم داشته باشند که بدون شک در ادامه راه مفید خواهد بود. با برخی از بازیکنان باتجربه تیم ملی هم در این مدت صحبت کردیم، آنها هم روند کار را مطلوب ارزیابی کردند و امیدواریم خروجی کار به سود و منفعت بسکتبال ایران باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، یادآور شد: در این میان برخی از بازیکنان هم آسیب دیدگی‌هایی داشتند که با نظر کادر فنی، تمرینات انفرادی یا بازتوانی را دنبال و تحت نظر کادر پزشکی بودند. با توجه به اینکه تیم‌ها در حال آماده‌سازی خود برای شروع رقابت‌های لیگ برتر هستند با نظر سرمربی تیم ملی اردو تعطیل شد تا بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود قرار بگیرند و قرار است کادر فنی و مربیان تیم با ارزیابی لیگ، همه بازیکنان را مد نظر داشته باشند تا اگر بازیکنی هم از فهرست جامانده باشد، به اردوی بعدی دعوت شود.

توفیق: برآورد اولین اردوی تیم ملی با مانولوپولوس مثبت بود/ بازی‌های لیگ رصد می‌شوند

توفیق تاکید کرد: مطمئن باشید که همه بازی‌ها و روند فعالیت بسکتبالیست‌های کشورمان از سوی کادر فنی رصد خواهد شد، شاید بازیکنی در نقطه‌ای از کشور از چشم دور مانده باشد که اگر شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد به اردو فراخوانده می‌شود. هدف ما این است که از ظرفیت‌های بسکتبال، نهایت استفاده و بهره را ببریم.

گفتنی است، اولین رویدادی که مربی یونانی باید تیم ملی ایران را هدایت کند به پنجره انتخابی کاپ آسیا در آذرماه سال جاری باز می‌گردد و باید دید او در اولین آزمون خود، با چه سرنوشتی مواجه خواهد شد.تیم ملی بسکتبال ایران دوم آذرماه به مصاف قزاقستان می‌رود.

نظر شما