شناسهٔ خبر: 68520191 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

این متقاضیان برای بازار خودرو نقشه کشیدند

اقتصادنیوز : استقبال گسترده از جدیدترین محصول ایران خودرو در شرایطی رقم خورده که ری را توانست عنوان اولین خودروی میلیاردی را در کارخانه به نام خود بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، «ری را»‌ رکوردار تقاضا در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو شد. بررسی تعداد تقاضای ثبت نام شده برای این خودرو نشان می‌دهد در مجموع حول و حوش ۸۵۵ هزار نفر از متقاضیان «ری را» را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده‌اند. بنابراین شاهد هستیم از مجموع حدود سه میلیون تقاضای مربوط به طرح فروش عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده، بیش از ۲۵ درصد متقاضیان جدیدترین محصول ایران خودرو را به عنوان یکی از پنج اواویت خود در این طرح فروش انتخاب کردند. اما آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد ایران خودرویی‌ها قصد دارند از مسیر این طرح فروش خود تنها حدود پنج هزار دستگاه «ری را» را در  دسترس متقاضیان قرار دهند.

آنطور که مدیران فروش آبی‌های جاده مخصوص برنامه‌ریزی کرده‌اند قرار است هزار دستگاه ری را در قالب فروش فوق العاده عرضه شود و چهار هزار دستگاه ری را نیز به صورت پیش فروش به مشتریان واگذار شود. بررسی‌های خبرنگار اقتصادنیوز نشان می‌دهد با توجه به تعداد متقاضی و تیراژ عرضه، به ازای هر دستگاه ری را حدود حدود ۱۷۰ نفر در صف قرار گرفتند. بنابراین می‌توان خریداران نهایی ری را را خوش شانس‌ترین افراد ایران لقب داد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «این محصول ایران خودرو رکورددار تقاضا شد/ نقشه مشتریان برای بازار خودرو» بخوانید.

نظر شما