شناسهٔ خبر: 68519492 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کوچ مستاجران به حاشیه تهران/ اجاره مسکن در پردیس چقدر شد؟

واسطه‌های ملکی می گویند : با توجه به افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن؛ برخی از مستاجران تهرانی به شهرهای حاشیه‌ای مانند پردیس کوچ می‌کنند و برای فرار از پرداخت اجاره ماهانه به رهن کامل در پردیس روی می‌آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،قرار است مهرماه ، تعداد ۲ هزار واحد از مسکن‌های مهر باقیمانده و ۵۷۰ واحد از اولین سری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس افتتاح و به مالکان تحویل داده شود.

اقتصاد نیوز در خبری نوشت:به گفته واسطه‌های ملکی، با توجه به افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن؛ برخی از مستاجران تهرانی به شهرهای حاشیه‌ای مانند پردیس کوچ می‌کنند و برای فرار از پرداخت اجاره ماهانه به رهن کامل در پردیس روی می‌آورند؛ با وجود اینکه جزو شهروندانی هستند که روزانه برای کار به تهران رفت‌وآمد می‌کنند.

  برخی از فازهای پردیس، به گفته شهروندان این شهر، نیمه‌ساز و متروکه هستند و یا از برخی امکانات رفاهی همچون هنرستان و مهدکودک محرومند و برخی از فازها نیز، دارای معایبی همچون مجتمع‌های بدون آسانسور و پارکینگ مسقف، شیب تند در برخی از کوچه‌ها، فاقد سند بودن برخی واحدها، کمبود وسایل نقلیه عمومی و عدم وجود محوطه‌سازی مناسب است.

اما با این وجود، بررسی‌ها نشان می‌دهد که پردیس تنها یک موقعیت خوابگاهی نیست و برخی از مستاجران به دلیل آب و هوای بهتر، ترافیک کمتر و شغل و موقعیت کاری خود در این شهر ساکن شده‌اند.

217

نظر شما