شناسهٔ خبر: 68518387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

کانگوروها اسیر شیطنت بحرینی‌ها شدند

تیم ملی فوتبال استرالیا در دیداری که با حاشیه‌های بسیار همراه بود با نتیجه یک بر صفر بازی را به بحرین واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در نخستین بازی از هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و از گروه C این مسابقات از ساعت ۱۳:۴۰ امروز (پنجشنبه) ‌تیم‌های استرالیا و بحرین رو در روی هم صف‌آرایی کردند. نیمه نخست این بازی در شرایطی به پایان رسید که تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت تا میزبان با حداقل امتیاز به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی تحت‌الشعاع رفتارهای همیشگی بحرینی‌ها و شیطنت‌های آنها قرار گرفت تا جایی که هواداران استرالیایی از روی سکوها نسبت به این رفتارها واکنش نشان دادند. بازیکنان بحرین در هر برخورد خود را روی زمین می‌انداختند و سعی داشتند داور بازی را مجاب به گرفتن خطا و دادن اخطار به بازیکنان حریف کنند.

این موضوع بارها باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و روند بازی را از شرایط عادی خارج کرد. در نهایت در دقیقه ۷۷ داور این بازی، ینگی را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا استرالیا دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد روی یک حمله از سوی بازیکنان بحرین دروازه استرالیا باز شد تا این بازی با شکست کانگوروها در خانه همراه باشد.

کانگوروها اسیر شیطنت بحرینی‌ها شدند

با این نتیجه بحرین به صورت موقت به صدر جدول گروه C رفت اما با توجه به برد ۴ بر صفر ژاپن برابر چین تا دقیقه ۶۷، آنها تا دقایقی دیگر جای خود را به این تیم می‌دهند و به رده دوم سقوط خواهند کرد.

مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به این شرح است:

گروه A: ایران، قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی
گروه B: کره‌جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت
گروه C: ژاپن، استرالیا، عربستان، بحرین، چین و اندونزی

نظر شما