شناسهٔ خبر: 68517708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای عضو جانباز ۶۰ ساله در بهبهان اهدای عضو جانباز ۶۰ ساله در بهبهان

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: یک جانباز ۶۰ ساله اعضای بدن خود را اهدا کرد تا در پایان عمر خود نیز درس فداکاری بدهد.

صاحب‌خبر -

نسرین علی نژاد سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: چهل و نهمین عمل اهدای عضو دانشکده علوم پزشکی بهبهان سحرگاه امروز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه در اتاق عمل بیمارستان آموزشی درمانی شهیدزاده بهبهان انجام شد.

او افزود: مرحوم مغفور خنجر راغ نژاد ۶۱ ساله پس از تلاش های تیم پزشکی درمانی و با اعلام مرگ مغزی، هماهنگی ها و مقدمات کار از سوی واحد فراهم آوری اعضای دانشکده علوم پزشکی بهبهان آغاز و با اعلام رضایت خانواده‌ عزیز بیمار، هماهنگی لازم جهت حضور تیم پزشکی اعزامی از شیراز انجام شده و سحرگاه امروز این عمل با موفقیت انجام شد.

خانم علی نژاد اضافه کرد: مرحوم خنجر راغ نژاد از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس بوده که با اهدای عضو در پایان حیات دنیوی خود نیز به مردم درس ایثار و فداکاری آموخت. 

شهروندان در صورت تمایل به ثبت نام در سامانه اهدای عضو می‌توانند کدملی خود را به شماره ۳۴۳۲ ارسال کرده و طی چند دقیقه کارت اهدای عضو برای آن‌ها صادر خواهد شد؛ که در صورت تمایل می‌توانند از آن پرینت بگیرند. در غیر این صورت در فضای مجازی وجود داشته و در سامانه ملی اهدای عضو نیز ثبت شده است.

نظر شما