شناسهٔ خبر: 68516408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اداره‌کل راهداری خراسان رضوی:

هیچ کمبود ناوگانی برای جابجایی زائران از مشهد نداریم

مصطفی صارمی‌نیا

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پایانه مسافربری مشهد هیچ کمبود ناوگانی برای خروج زائران از مشهد نداریم.

صاحب‌خبر -

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت خروج مسافران از پایانه مسافربری مشهد اظهار کرد: با تدبیری که اتخاذ شده هیچ مشکلی در جابجایی مسافران و زائران برای خروج از مشهد نداشتیم. تقریبا بیش از ۸۰۰ ناوگان دپو کرده‌ایم تا برای خروج مسافران استفاده کنیم.

وی افزود: بیشترین حجم مسافران داخل استان را در روز چهارشنبه جابجا کردیم، اما پیش‌بینی می‌کنیم روند خروج زائران از مشهد تا روز شنبه ۱۷ شهریور ماه ادامه داشته باشد.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: از ناوگان جوان‌سیر، معادن و مراکز تولیدی نیز برای جابجایی زائران کمک گرفته‌ایم.

صحراگرد بیان کرد: تمام بلیت ناوگان و اتوبوس‌ها پیش‌فروش می‌شود و مسافرانی که قادر نسیتند از سامانه، بلیت خریداری کنند، در ترمینال مشهد می‌توانند به کافی‌نت مراجعه کرده و بلیت خود را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ کمبود ناوگانی برای جابجایی مسافران نداشتیم. خداراشکر ناوگان کشور افغانستان و سازمان اتوبوسرانی، توانست در جابجایی مسافران درون استانی کمک زیادی به ما بکند.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: ۲۷۰ ناوگان از مراکز دولتی، تولیدی و معادن استان، حدود ۴۰۰ ناوگان از جوان‌سیر و ۱۵۰ ناوگان کشور افغانستان در این ایام به کمک ما آمدند.

صحراگرد گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها ادامه دارد. همکاران سامانه ۱۲۴ در ترمینال مشهد مستقر هستند. نرخ‌نامه سفرها را نیز در ترمینال قرار داده‌ایم و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی با شرکت‌ها و راننده‌ها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما