شناسهٔ خبر: 68516392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری اردوی جهادی با حضور ۷۰ دندانپزشک در قزوین 

فریبا قاسمی

مدیر گروه جهادی شهید هدایت گفت: بالغ بر ۷۰ جهادگر حوزه درمان در قزوین حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در سه روز بتوانیم به ۶۰۰ نفر از مددجویان قزوینی خدمات دندانپزشکی ارائه دهیم که هزینه‌های آن بالغ بر ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود. 

صاحب‌خبر -

دکتر محمد صفی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گروه شهید هدایت از سال ۹۵ فعالیت جهادی خود را از مناطق محروم شروع کرد و به ۱۷ استان مناطق محروم خدمات درمانی در حوزه دهان و دندان ارائه کرده است. 

وی افزود: با توجه به همکاری بنیاد علوی در استان قزوین، از ما درخواست شد که این اردوی جهادی نیز در استان قزوین برگزار شود.

مدیر گروه جهادی شهید هدایت اظهار کرد: بالغ بر ۷۰ جهادگر حوزه درمان در قزوین حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در این سه روز (۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور) بتوانیم به ۶۰۰ نفر از مددجویان قزوینی خدمات دندانپزشکی ارائه دهیم که نزدیک بر ۶ میلیارد تومان برآورد هزینه‌های آن می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: دندانپزشکی هزینه‌های بالایی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، درمان مشکلات دهان و دندان از سبد هزینه بسیاری از خانوارها خارج شده است، در راستای کمک به همنوع و رسالت اجتماعی‌ که بسیاری از اعضای تیم شهید هدایت داشتند، تصمیم به برگزاری این اردوهای جهادی گرفتیم. 

صفی‌خانی اظهار کرد: با توجه به جلساتی که برای حضور ما در قزوین برگزار شد، خوشبختانه مسئولان قزوینی از این طرح بسیار حمایت کردند و پای کار بودند و امیدواریم که مجدداً بتوانیم در این استان حضور داشته باشیم. 

انتهای پیام

نظر شما