شناسهٔ خبر: 68514475 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیست انتظار برای بازگشت مسافران از شهرهای مختلف طراحی شده است لیست انتظار برای بازگشت مسافران از شهرهای مختلف طراحی شده است

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: لیست انتظار برای بازگشت مسافران در شهرهای مختلف طراحی شده و خدمات لازم ارائه می شود.

صاحب‌خبر -

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند بازگشت زائران از مشهد با استفاده از ناوگان حمل ونقلی افزایش یافته است گفت: برای بازگشت زائران از مشهد با برنامه ریزی که صورت گرفته است اقدامات لازم انجام شده و سرویس های فوق العاده قرار داده ایم تا زائران با خیال راحت تر به شهرهای خود بازگردند.

وی ادامه داد: علاوه بر سرویس های روزانه و برنامه ریزی شده  سرویس های فوق العاده هم قرار داده ایم و از سوی ديگر با استفاده از سامانه لیست انتظار که طراحی کرده ایم مسافران بلافاصله بعد از باز شدن سرویس های جدید از اتوبوس استفاده می کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری بیان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی لازم انجام شده و از ظرفیت اتوبوس در استان های معین هم برای بازگشت مسافران استفاده می شود.

وی افزود: در شرایط کنونی با توجه به آنکه ۱۰ درصد از مسافران خراسان رضوی از اتوبوس برون شهری استفاده کردند بنابراین اقدامات لازم انجام شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

نظر شما