شناسهٔ خبر: 68512866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

جلسات هماهنگی ویژه هواداران در اصفهان

به منظور ایجاد وحدت رویه در اقدامات مربوط به هواداری، حمایت کامل از تیم ملی فوتبال و ساماندهی سرمشوق‌های حاضر در استادیوم فولادشهر چندین جلسه در اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی و حجت‌الله بهمنی نمایندگان فدارسیون در حوزه هواداری با تشکیل چند جلسه با تصمیم‌گیران فرهنگی و سرمشوق‌های سه باشگاه ذوب‌آهن، سپاهان و گینی‌پسند در خصوص چگونگی حضور هواداران، نحوه استقرار، برنامه‌های جنبی و شیوه‌های حمایت از تیم ملی در خیابان، هتل محل اقامت و استادیوم برنامه‌ریزی کردند.

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال با سپاس از مسئولان ورزشی و سیاسی استان اصفهان برای تلاش در آماده‌سازی ورزشگاه گفت: این یک بازی ملی است و ما بسیار خوشحال هستیم که تیم ملی به میان مردم فرهیخته اصفهان آمده و بسیاری از جوانان و‌ نوجوانانی که ممکن است هرگز فرصت دیدن بازی تیم ملی در استادیوم آزادی را نداشته باشند، حالا این بازی مهم را از نزدیک خواهند دید به همین دلیل وظیفه ما ایجاد تسهیلات لازم برای لذت بردن هواداران و ثبت یک خاطره ماندنی است.

وی افزود: با توجه به حضور بانوان و تاکیدات رئیس فدراسیون و دبیرکل بر حضور محترمانه این عزیزان لازم است تمام تمهیدات ورود، استقرار و خروج ایشان اندیشیده شود. خوشبختانه دو باشگاه ذوب‌آهن و اصفهان در این خصوص گام‌های مثبتی برداشته‌اند و باید مراقب باشیم تا خالی شدن کامل ورزشگاه و حتی پیرامون آن، خدای نکرده چالشی پیش نیاید.

 علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، رئیس حراست، نمایندگان فرهنگی باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند از جمله مقامات شرکت کننده در این جلسات بودند.

تیم ملی ایران ساعت 19:30 دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان می‌رود.

جلسات هماهنگی ویژه هواداران در اصفهان

نظر شما