شناسهٔ خبر: 68512581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز اعلام شد و شاهد ترافیک سنگین در محورهای شمالی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز _پنجشنبه پانزدهم شهریور_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و ترافیک نیمه سنگین در محدوده‌های انارک و ولی آباد

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو و بایجان و حدفاصل وانا تا گزنک و محدوده آب اسک

ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده شهر رودبار

تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان

انسدادهای اخیر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- یزد - دربید

۴- فرعی سیاخ دارنگون

محدودیت‌های تردد

محدودیت ترافیکی

۱۵ شهریور

ساعت ۰۹:۰۰

استان‌های تهران، البرز و مازندران

محور چالوس (جنوب به شمال)

آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال)

محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق و آزادراه فوق) اجرا شد.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در بعضی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی افزود: امروز و فردا در بعضی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و از شنبه تا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، گاهی خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه و شنبه در بعضی مناطق جنوب غرب، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و دوشنبه در بعضی مناطق شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا در بیشتر مناطق واقع در نوار شمالی کشور دما کاهش می‌یابد و از امروز تا صبح شنبه، دریای خزر، شمال خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: آسمان اصفهان طی امروز، صاف، تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف، تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: آسمان تهران طی امروز، صاف و وزش باد، در بعدازظهر افزایش باد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف، در بعدازظهر افزایش باد با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما