شناسهٔ خبر: 68512281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

پویش مداد رنگی در اردبیل اجرا می‌شود

علی انوار

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح پویش مداد رنگی در اردبیل اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین‌نژاد ۱۵ شهریور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ۴۴ هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۹۰ هزار نفری تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان هستند، گفت: این رقم معادل ۷ درصد جمعیت استان بوده و شامل ۵۴ درصد جمعیت شهری و ۴۶ درصد جمعیت روستایی استان است.

وی افزود: همچنین ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و ۸۰۹ دانشجوی استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان اردبیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فرارسیدن ایام برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان، ادامه داد: این جشن از ۲۶ شهریور در پایگاه‌های تعیین شده و در هفته اول مهر نیز در سطح مدارس استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد افزود: امسال در قالب پویش«مداد رنگی» و با حمایت‌های سازمان مرکزی و خیرین درصدد تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان هستیم و با اختصاص مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، لوازم‌التحریر اولیه دانش‌آموزان نیازمند تامین و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند اقلام و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کند که لازم است نیکوکاران بیش از پیش به یاری این فرزندان تحت حمایت بشتابند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل، کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار این علم‌آموزان نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما