شناسهٔ خبر: 68512127 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طی ماه گذشته میلادی رخ داد؛

شلیک ۱۳۰۷ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به حملات سنگین موشکی حزب الله اذعان و اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ موشک از لبنان به سوی سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، رسانه های رژیم صهیونیستی به شمار موشک های شلیک شده طی ماه گذشته میلادی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی ۱۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

از سوی دیگر، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی یک روز دیگر را در پناهگاه به دنبال حمله موشکی روز چهارشنبه حزب الله سپری کردند.

همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در «جورین» در الجلیل غربی خبر دادند.

منابع لبنانی نیز از حمله هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه واقع میان شهرک‌های «کفرا» و «صدیقین» در جنوب این کشور خبر دادند.

این در حالی است که چهارشنبه شب، حزب الله لبنان اعلام کرد که برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه، شهرک صهیونیست نشین «نئوت مردخای» واقع در شمال فلسطین اشغالی را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، در پی این حملات برق مناطقی از «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی هم قطع شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که مواضع توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در «الزاعوره» واقع در جولان اشغالی سوریه را هدف موشک‌های کاتیوشا قرار داده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما