شناسهٔ خبر: 68511641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف زنجیره‌ای در زنجان هشت مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از مصدومیت هشت نفر بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

داریوش تقیلو روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در این حادثه خودروهای سواری پژو ۴۰۵، پراید، ال ۹۰ و پراید با همدیگر برخورد کردند.

وی محل وقوع تصادف زنجیره‌ای را میان دو عوارضی زنجان- تبریز و زنجان- قزوین در مسیر جنوبی اعلام کرد و گفت: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.

تقیلو گفت:به محض گزارش حادثه، چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه های سهند، صبا، شهرک روی و خیام به محل وقوع سانحه اعزام شدند و مصدومان این حادثه را به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل کردند.

این مسوول در ادامه با اشاره به امکانات و ظرفیت های اورژانس استان، گفت: هم اکنون اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

به گفته تقی لو، همچنین ۴۸۰ نیروی انسانی اورژانس زنجان در پایگاه‌های جاده‌ای و شهری استان در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

نظر شما