شناسهٔ خبر: 68511627 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

خبرگزاری صدا و سیمای استان آذربایجان غربی گزارش داد؛

در رسانه / برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی دربوکان

دوره آموزشی آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی در بهزیستی شهرستان بوکان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دوره آموزشی با موضوع " زندگی ایرانی اسلامی" در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان بوکان با حضور رئیس و معاون اداره بهزیستی ، فرمانده بسیج حوزه ادارات و ماموستا شریفی مسئول امور فرهنگی تربیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با همکاری مرکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان برگزار شد.
  
رئیس اداره بهزیستی بوکان  گفت : سبک زندگی ایرانی-اسلامی به‌طور کلّی به سبک‌های گوناگون زندگی همهٔ ایرانیان مسلمان گفته می‌شود و گونه‌ای از  زندگی است که برپایهٔ آمیختگی دو فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد و در واقع، زیستن به خواستِ دیدگاهِ آنان از اسلام،  زندگی و ایرانی‌بودن باشد.
شجاعی در ادامه افزود : آموزش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتباط سالم با تاکید بر سیاست کاهش آسیب‌های اجتماعی منویات مقام معظم رهبری  بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی مناسب و جدید در این اداره برگزار می‌شود.
 وی افزود : هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد خودباوری در بین خانواده ها و تبیین سبک زندگی اسلامی همراه با پاسداشت فرهنگ و توانمند سازی خانواده‌ها و جوانان با سبک زندگی اسلامی است.
شجاعی با اشاره به اینکه یکی ازچالش‌های جدی در جامعه امروز با توجه به پیشرفت اطلاعات و فناوری موضوع الگوی سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با نفوذ برخی از اندیشه‌های باطل تمدن غربی در جامعه، مظاهر این تمدن  در سبک زندگی جامعه رخنه کرده است.
 وی در ادامه گفت : برای ارائه خدمات بهتر به خانواده بهزیستی نیاز است ابتدا خود کارکنان نیز در مسیر درست هدایت شده باشند تا بتوانند دیگران را به مسیر درست دعوت کنند.

نظر شما