شناسهٔ خبر: 68510918 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

بیت یونیکس به جمع ۱۵ صرافی برتر کوین گکو پیوست: گواهی بر امنیت بی‌نظیر و اعتماد کاربران

بیت یونیکس، یکی از صرافی‌های در حال رشد سریع در بازارمعاملات ارزهای دیجیتال، با قرارگرفتن دررتبه ۱۳صرافی‌های جهانی در کوین گکو،که براساس امتیاز اعتماددسته‌بندی می‌شود،جهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

صاحب‌خبر -

بیت یونیکس، یکی از صرافی‌های در حال رشد سریع در بازار معاملات ارزهای دیجیتال، با قرار گرفتن در رتبه ۱۳ صرافی‌های جهانی در کوین گکو، که بر اساس امتیاز اعتماد دسته‌بندی می‌شود، جهش قابل توجهی را تجربه کرده است. این دستاورد در پی رونمایی بیت یونیکس از ذخایر خود از طریق اجرای اثبات ذخایر (Proof of Reserves یا PoR) به دست آمده است، حرکتی که استاندارد جدیدی برای شفافیت در این صنعت تعیین کرده است.

با افشای اثبات ذخایر، بیت یونیکس جایگاه خود را به عنوان یکی از امن‌ترین، دارای نقدینگی بالا و شفاف‌ترین صرافی‌های مشتقات در سراسر جهان تثبیت کرده است. این صرافی در کنار برخی از برجسته‌ترین نام‌ها در صنعت رمز ارز جایگاه خود را پیدا کرده است.

منبع: کوین گکو

ثبت نام در صرافی بیت یونیکس

بیت یونیکس به جمع ۱۵ صرافی برتر کوین گکو پیوست: گواهی بر امنیت بی‌نظیر و اعتماد کاربران

بیت یونیکس چگونه به این موفقیت دست یافت؟

صنعت رمز ارز شامل بیش از ۱۰۰۰ صرافی است و به همین دلیل بازار اشباعی است که وارد شدن به آن دشوار است. بیت یونیکس، یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات رمز ارز در حال رشد، با اتخاذ بهترین روش‌های لازم برای حفظ محیطی شفاف و امن برای تمامی انواع معامله‌گران، به سرعت توانست در این بازار جایگاه خود را پیدا کند.

ابتکار PoR بیت یونیکس به کاربران اطمینان می‌دهد که وجوه آن‌ها توسط ذخایر واقعی و قابل تأیید پشتیبانی می‌شود و معیاری برای پاسخگویی تعیین می‌کند. علاوه بر داشتن یک پلتفرم امن، این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا معاملات خود را به‌طور مستقیم روی نمودار با کمترین تلاش انجام دهند، که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند. علاوه بر این، بیت یونیکس برای بیش از ۲۵۰ جفت معاملاتی نقدینگی بالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فراهم می‌کند.

رتبه اسپات بیت یونیکس

رتبه فیوچرز بیت یونیکس

گواهی برتری برای کاربران رمز ارز

امتیاز اعتماد کوین گکو، صرافی‌ها را بر اساس عواملی مانند شفافیت، امنیت و نقدینگی ارزیابی می‌کند. دستیابی به رتبه بالا در کوین گکو، یک پلتفرم قابل اعتماد و محترم در فضای رمز ارز، بیش از یک عدد است؛ این رتبه نشانه‌ای از اعتماد جامعه بزرگ‌تر کاربران و انجمن‌های رمز ارز است.

این رتبه‌بندی‌ها به‌طور جمعی شهرت بیت یونیکس را به عنوان یک صرافی قابل اعتماد و کاربر محور تقویت می‌کنند. با راه‌اندازی PoR، بیت یونیکس به جمع سایر صرافی‌های معتمد مانند بای‌بیت، OKX و بیت‌گت پیوسته است و اعتبار و جذابیت بیشتری کسب کرده است. این صرافی همچنین از مرز ۱ میلیون کاربر ثبت‌نام شده در سراسر جهان عبور کرده است.

داده‌های اثبات ذخایر صرافی بیت یونیکس به‌صورت عمومی در DeFiLama قابل دسترسی است. بیت یونیکس همچنین از Coinmarketcap تقدیر دریافت کرده است.

Top of Form

Bottom of Form

این دستاورد پیشرفت بیت یونیکس را در تعهد به تبدیل شدن به صرافی پیشرو مشتقات در جهان برجسته می‌کند. با هر نقطه عطف، بیت یونیکس کاربران را به محیطی نزدیک‌تر می‌کند که در آن تجارت آسان، امن، شفاف و با نقدینگی بالا باشد. علاوه بر این، همان‌طور که شرکت در شبکه‌های اجتماعی خود اشاره می‌کند، این تازه آغاز راه است، زیرا سال ۲۰۲۴ همچنان نسخه‌های بزرگی را به همراه دارد که به گفته آن‌ها روش معاملات رمز ارزها را تا به امروز متحول خواهد کرد.

درباره بیت یونیکس

بیت یونیکس یک صرافی جهانی مشتقات رمز ارز است که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده و به ارائه خدمات معاملاتی هوشمند، اجتماعی، بسیار امن و مقرون به صرفه به کاربران خود متعهد است. بیت یونیکس در معاملات اسپات رمز ارز و معاملات فیوچرز دائمی تخصص دارد و بیش از ۲۳۰ جفت معاملاتی با حداکثر اهرم ۱۲۵ برابری را ارائه می‌دهد.

با ویژگی‌هایی مانند بهترین نقدینگی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و تعهد قوی به رعایت مقررات، بیت یونیکس همچنان در ارائه تجربه‌ای قابل اعتماد در معاملات برای جامعه جهانی رمز ارز پیشرو است. بیت یونیکس بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ کاربر از ۱۰۰+ کشور جذب کرده و حجم معاملات روزانه تجمعی بیش از ۱ میلیارد دلار را در پلتفرم تسهیل کرده است.

Website | Telegram | X | LinkedIn

نظر شما