شناسهٔ خبر: 68510227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کره‌ای‌ها با یک گردان ۴۰۰ نفره عازم اردن می‌شوند!

قرار است اعضای تیم ملی‌ کره‌جنوبی برای بازی مقابل اردن در هفته سوم مقدماتی جام جهانی، با گروهی ۴۰۰ نفره عازم اردن شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به جام جهانی در گروه B رقابت‌ها، عصر امروز میزبان فلسطین خواهد بود. آنها در دومین دیدار خود میهمان عمان هستند و سپس‌ در سومین بازی در امان، میهمان تیم ملی اردن خواهند بود. مسابقاتی که روی کاغذ نمی‌تواند برای شاگردان هونگ میونگ بو سخت باشد.

طبق اعلام رسانه‌های کره‌ای، اعضای تیم ملی این کشور برای دیدار هفته سوم مقابل اردن، با پرواز چارتر راهی این کشور خواهند شد و این یک نکته بسیار جالب توجه به حساب می‌آید چرا که در ۱۰ سال اخیر و از سال ۲۰۱۴، آنها هرگز تجربه پرواز خارجی به صورت چارتر را نداشته‌اند. البته که تیم ملی کره همواره به صورت چارتر از بازی‌های خارج از کشور به کره برمی‌گردد.

عجیب آنکه کره‌ای‌ها به دلیل زیاد بودن نفرات اعزامی به اردن که طبق ادعای رسانه این کشور نزدیک به ۴۰۰ نفر اعم از مسئولان فدراسيون، عوامل تیم، خبرنگاران و همچنین تعدادی از هواداران می‌شوند، تصمیم گرفتند به صورت چارتر راهی اردن شوند.

طبق گزارش این رسانه، کره‌ای‌ها آخرین‌بار در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود که برای برگزاری دیدار حساس خود مقابل لبنان در بیروت، با چنین جمعیتی و با پروازی چارتر از کشور خارج شدند.

نظر شما