شناسهٔ خبر: 68507393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی لرستان:

مجموعه انتظامی برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند

زهره گودرزی

فرمانده انتظامی لرستان بزرگترین افتخار مجموعه انتظامی را نوکری و خدمتگزاری مردم بر شمرد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی از بطن مردم، با مردم، برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند.  

صاحب‌خبر -

سردار یحیی الهی امروز ۱۴ شهریورماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سرباز "فرشید میریانی" که عصر امروز در شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار کرد: به فضل خدای متعال، امروز بزرگترین افتخار مجموعه انتظامی کشور، نوکری و خدمتگزاری به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های عناصر مؤمن و انقلابی در مجموعه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی است که با جانفشانی و نثار جان خویش در راه امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های والای دینی و انسانی است افزود: امنیت امروز ماحصل خون پاک شهیدان و رشادت‌های آنان در دفاع از امنیت و آسایش مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس تأمین امنیت و جلوگیری از ناامنی بوسیله عناصر مؤمن و خدمتگزار در این مجموعه است، بیان کرد: بهای امنیت و آرامش مردم، خون پاک این شهدای گرانقدر است.

سردار الهی مجموعه انتظامی را از بطن مردم، با مردم، برای مردم و فدایی امنیت این مردم برشمرد و ادامه داد: امروز مجموعه انتظامی ذوب در ولایت و ادامه دهندگان راه سرخ حسینی و مکتب خمینی کبیر هستند.

انتهای پیام

نظر شما