شناسهٔ خبر: 68507111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش: تساوی غیر منتظره پرتقال در خاک خود مقابل پاراگوئه؛

نتیجه‌ای عجیب برای قهرمان دنیا پیش از جام جهانی

تیم ملی فوتسال پرتغال، قهرمان دوره قبلی جام جهانی در دیداری دوستانه مقابل پاراگوئه با نتیجه دو بر دو متوقف شد و نتیجه‌ای تکان دهنده برای طرفداران پیش از جام جهانی رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شکست مقابل اوکراین در روزهای گذشته به شدت به پرتغال صدمه زد و آن‌ها به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی بودند. همچنین نام‌های بزرگ پرتغال پانی وارلا و زیکی ته در دو بازی آخر گلی را به ثمر نرساندند و کمی تحت فشار روحی قرار گرفتند. با این حال، انتظار می‌رفت که پادشاه فعلی فوتسال در مصاف با پاراگوئه تیم 13 رنکینگ جهانی به پیروزی دست پیدا کنند. در نقطه مقابل، پاراگوئه با پیروزی برابر پاناما برای تداوم بخشیدن به فرم فوق‌العاده‌شان با انگیزه زیادی برابر پرتغال پُر ستاره به میدان رفتند.

پرتغال مبارزه را پُرحجم و اکشن در ریو مایور استادیوم خانگی‌اش آغاز کرد و از همان ابتدا هر دو تیم سعی کردند تا سرعت بازی را کنترل کنند و تا جایی که ممکن است مالکیت توپ را حفظ کنند. طولی نکشید که فرانسیسکو مارتینز اولین گل را برای میهمان به ثمر رساند. با این حال، برتری پاراگوئه زیاد دوام نیاورد چرا که پرتغال با گل تساوی ژائو ماتوس روی پاس برونو کوئیلو برای پرتغال به گل رسید.

2076910

پرتغال پس از به ثمر رساندن اولین گل خود، به فشارهای خود ادامه داد و شتاب بازی را جریان داد. آنها موقعیت‌های خطرناک زیادی را یکی پس از دیگری خلق کردند اما موفق به گلزنی نشدند. پس از نمایش قوی، در نهایت ضربه آندره کوئیلو با برخورد به خورخه اسپینوزا با یک گل‌ به‌خودی همراه بود تا میزبان بازی را دو بر یک پیش بیفتد.

2076911

تنها دو دقیقه بعد، پرتغال فرصتی عالی برای دو برابر کردن برتری خود داشت، اما از خوش شانسی جووانی گونزالس دروازه‌بان پاراگوئه، ضربه توماس پاکو به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه نخست به سود پرتغال به پایان برسد.

پرتغال در نیمه دوم نیز به فشار خود ادامه داد و موقعیت‌های نزدیک زیادی را از دست داد. سیسیلیو، روچا و پانی همگی مهارت‌های شگفت‌انگیزی از خود نشان دادند، اما نتوانستند از دفاع حریف عبور کنند. پاراگوئه در دقیقه 30 یک موقعیت ایجاد کرد و پس از تعویض سریع دروازه‌بان خود و حضور آرنالدو بائز توسط این بازیکن به گل تساوی رسیدند تا مسابقه جذاب و تماشایی با نتیجه دو بر دو خاتمه پیدا کند.

شاگردان خورخه براز پرتغالی که در گروه تقریبا معتدلی قرار دارند و برای دفاع از عنوان قهرمانی باید برای صعود از دور اول با تیم‌های مراکش، پاناما و تاجیکستان رقابت کنند و دوئل هیجان‌انگیزی با مراکش بر سر صدرنشینی خواهند داشت.

نظر شما