شناسهٔ خبر: 68506881 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های قزوین؛ پلیس از رانندگان خواست احتیاط کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین- رشت، قزوین- زنجان و بخشی از آزادراه قزوین- کرج خبر داد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله، سفری ایمن داشته باشند.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه‌سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین- رشت و قزوین- زنجان و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- کرج تا شهر محمدیه خبر داد. 

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در آزادراه‌های قزوین- رشت و قزوین- زنجان به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است، همچنین وضعیت ترافیک در آزادراه‌ قزوین- کرج تا شهر محمدیه (حدفاصل دانشگاه آزاد تا محمدیه) به سمت تهران به‌صورت نیمه‌سنگین است، وضعیت ترافیک در بقیه محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی است.

وی بیان کرد: از مسافران عزیز تقاضا داریم از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کنند، استراحت لازم و کافی بین مسیر را فراموش نکنند، همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند و از توقف‌ غیرضروری در حاشیه آزادراه‌ها بپرهیزند. 

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است محدودیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از قبیل کامیون‌ها و تریلرها در جاده قدیم قزوین- رشت از ساعت ۲۴ امشب، ۱۵ شهریور و همچنین از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز جمعه، ۱۶ شهریور اعمال می‌شود. 

ذاکری‌منش در پایان تصریح کرد: پلیس به‌صورت ۲۴ ساعته تا پایان تعطیلات در آماده‌باش است. 

نظر شما