شناسهٔ خبر: 68506157 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

خلل در ثبت نام سرویس مدارس حقیقت دارد؟

صاحب‌خبر -

بنا بر آخرین آمار تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از والدین دانش آموزان در سامانه سپند برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده اند.

خلل در ثبت نام سرویس مدارس حقیقت دارد؟
تین نیوز |

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ثبت نام سرویس مدارس در شهر قم با وجود حاشیه سازی های اخیر، بدون هیچ خللی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسن طلایی با انتقاد از برخی اظهارنظرها که باعث بروز نگرانی برای خانواده های دانش آموزان شد، اظهار کرد: بنا بر آخرین آمار تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از والدین دانش آموزان در سامانه سپند برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده اند.

طلایی افزود: والدین پس از ثبت نام به صورت علی الحساب مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می کنند تا مبلغ قطعی و نهایی آن به تصویب برسد، لذا اینکه گفته می شود به دلیل عدم تشکیل جلسه شورا، وضعیت سرویس مدارس در ابهام است، به هیچ عنوان حرف درستی نیست.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که مسئولین سازمان تاکسیرانی اعلام کرده اند، اولیای محترم در صورت تماس یا دریافت پیامک از سوی شرکت ها مبنی بر عقد قرارداد و انجام پیش ثبت نام، حتماً نام شرکت را در سامانه سپند جست وجو کرده و فقط با شرکت های مجاز به انجام مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

طلایی با بیان این مطلب که اولیا دانش آموزان پیش ثبت نام را انجام دهند و خاطر ایشان از بابت سرویس فرزند خود راحت باشد، بیان داشت: فرصت کافی برای اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر و طی مراحل قانونی تعیین تعرفه سرویس مدارس وجود خواهد داشت و ارقام نهایی به اطلاع خانواده ها خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما