شناسهٔ خبر: 68506077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس:

دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تعامل بیشتری با دهیاران داشته باشند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر اینکه دستگاهای اجرایی با دهیاران و شوراهای اسلامی تعامل بیشتر داشته باشند، گفت: هدفگذاری دولت برای تمرکززدایی و گسترش زیرساخت های عمرانی در شهرستان ها و مناطق دورافتاده استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان، حامد رستمی در سفر به شهرستان کوهچنار، اظهار کرد: شهرستان کوهبنان دارای ظرفیت انسانی و اقتصادی و اجتماعی بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه روستایی فارس در هفته دولت نشان‌دهنده عزم جدی و راسخ مسئولین در جهت رسیدن روستاها به توسعه پایدار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس همچنین در جلسه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران، دهیاران و اعضایی شوراهای اسلامی شهر و روستا از هدف گذاری دولت برای تمرکززدایی و گسترش زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده استان خبر داد.

رستمی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق محروم خواستار حرکت و تفکر جهادی مسئولین جهت رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه روستایی شد.

وی همچنین نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در توسعه روستاها را پر اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات پیش روی دهیاران در زمینه‌های ضمانت شغلی، حقوق، بیمه، تسهیلات درآمدزایی و مواردی از این دست به زودی رفع خواهد شد.

نظر شما