شناسهٔ خبر: 68504908 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تسهیلات ویژه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی به مناسبت هفته دولت تسهیلات ویژه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی به مناسبت هفته دولت

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از تسهیلات ویژه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر دارد.

صاحب‌خبر -

کریمدادی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و برای تکریم مؤدیان مالیاتی، دستورالعمل بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده ابلاغ شده است.

 

وی افزود: به موجب این دستورالعمل اختیار بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت تمام بدهی مالیاتی تا تاریخ ۲۵ شهریور سال جاری به ادارات کل استانی تفویض شده است. 

 

کریمدادی افزود: با توجه به فرصت محدود، مؤدیان مالیاتی مشمول برای برخورداری از این تسهیلات ویژه باید در اسرع وقت به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گفته وی به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از سوی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اعطا می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دوره آموزشی عکاسی با موبایل می‌توانند به آدرس مدرس ۱۸ خیابان تیمور پور ۱۳ پلاک ۲ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۵۶۱۰۶۰۱ و ۰۹۱۵، ۳۴۰۳۵۲۶ تماس بگیرند.

نظر شما