شناسهٔ خبر: 68504389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکست صدرنشینان لیگ برتر مقابل MKN گلوگاه و شاهین گرجی‌ محله شکست صدرنشینان لیگ برتر مقابل MKN گلوگاه و شاهین گرجی‌ محله

تیم‌های شهباز بابل و کاسپین فریدونکنار، صدرنشینان لیگ برتر فوتبال مازندران، اولین شکست فصل را مقابل MKN گلوگاه و شاهین گرجی‌محله تجربه کردند.

صاحب‌خبر -

تیم MKN گلوگاه در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مازندران با یک گل کاسپین فریدونکنار را از پیش‌رو برداشت و شاهین گرجی‌محله هم در زمین روستای گنج افروز بابل دست به کار بزرگی زد و با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ شهباز صدرنشین را مغلوب کرد.

شاهین گرجی‌محله با هت تریک محمدحسین سالمی و دبل علیرضا زادخواست، ۱۰ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از شهروند فریدونکنار، رتبه نهم را در اختیار گرفت.

تیم MKN گلوگاه با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر از پارسه ساری به جایگاه چهارم جدول مسابقات رفت.

میران ساری تیم سوم جدول لیگ برتر فوتبال مازندران، از توقف صدرنشینان نهایت استفاده را برد و با شکست ۲ بر ۱ میزبانش کشاورز کریم کلا فریدونکنار ۱۵ امتیازی شد تا به ۲ امتیازی تیم‌های شهباز بابل و کاسپین فریدونکنار برسد.

پارسه ساری میزبان ۱۰ نفره اش ارمیکو را در ورزشگاه شهدای نوشهر برد. این تیم ساروی با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر از MKN گلوگاه در جدول رقابت‌ها پنجم است.

ایفاسرام سرخرود با ۲ گل مهمانش شهروند فریدونکنار را شکست داد و با یک بازی کمتر و ۱۱ امتیاز به رتبه ششم جدول رقابت‌ها رسید.

ارمیکو نوشهر با تفاضل گل کمتر از ایفاسرام سرخرود تیم هفتم جدول مسابقات لیگ‌برتر فوتبال مازندران است.

پاد ساری هم با حساب ۲ بر ۱ وحدت چالوس را شکست داد تا با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر، بعد از ایفاسرام سرخرود و ارمیکو نوشهر در رتبه هشتم جدول مسابقات قرار بگیرد.

حافظ سیمرغ اولین امتیاز فصل را پس از ۸ هفته ناکامی در خانه برابر دریای بابلسر کسب کرد.

این تیم با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران قرار گرفت.

دریای بابلسر با ۷ امتیاز جایگاه یازدهم جدول را در اختیار گرفت و تیم‌های ۵ امتیازی وحدت چالوس و کشاورز فریدونکنار هم رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم را بالاتر حافظ سیمرغ یک امتیازی و ته جدولی از آن خود کردند.

نظر شما