شناسهٔ خبر: 68502821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می ماند

صاحب‌خبر -

مذاکرات لازم در این زمینه انجام شده و این کشتی در کیش می ماند.

ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می ماند
تین نیوز |

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات پیش آمده برای فعالیت کشتی(کروز) تفریحی امیرکبیر در این جزیره گفت: مذاکرات لازم در این زمینه انجام شده و این کشتی در کیش می ماند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی ذوقی به مطالب مطرح شده از سوی مالک کشتی تفریحی امیرکبیر مبنی بر ترک کیش و انتقال آن به جزیره قشم اشاره کرد و افزود: با مذاکراتی که در این زمینه صورت گرفته، مالک کشتی اعلام کرده است که خدمت رسانی به گردشگران در این جزیره ادامه می یابد.

ذوقی تصریح کرد: رتبه بندی گردشگری جزیره کیش بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع می کند و در این راستا از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از صنعت گردشگری استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه گردشگری نیازمند همکاری پیشکسوتان و صاحبنظران این حوزه هستیم، افزود: به سایر پرونده های مشابه موجود در حوزه گردشگری نیز ورود کردیم و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

ذوقی، مردمی سازی مدیریت گردشگری را از اولویت های این معاونت در منطقه آزاد کیش برشمرد و خواستار ایجاد همدلی و همکاری میان همه صنوف برای غلبه بر مشکلات موجود در این حوزه شد.

خبر توقف فعالیت کشتی امیرکبیر در جزیره کیش و صحبت هایی درباره احتمال انتقال آن به جزیره قشم، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

کشتی امیرکبیر کیش، یکی از بهترین کشتی های تفریحی کروز در جزیره و حتی ایران است؛ این کشتی با داشتن سه سالن مجهز، دارای چهار طبقه است و ظرفیت میزبانی از ۷۰۰ گردشگر دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما