شناسهٔ خبر: 68500334 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ خبر داد؛

نشست هم‌اندیشی دانش‌آموختگان صنعت چاپ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ گفت: نشست هم‌اندیشی دانش‌آموختگان صنعت چاپ با حضور مدیرکل دفتر چاپ و اعضای انستیتو چاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

جلال ذکایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا از برگزاری نشست تبادل نظر و هم‌اندیشی دانش‌آموختگان صنعت چاپ خبر داد و عنوان کرد: این نشست به مناسبت هفته چاپ و بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ به همت تشکل‌های فعال این صنعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رویداد افزود: شنبه ۱۷ مرداد ماه این برنامه با حضور مدیران دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انستیتو چاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

ذکایی درباره اهداف برگزاری این نشست، گفت: با توجه به اینکه بعد از اعلام تشکیل انستیتو چاپ سوالاتی در ذهن بسیاری از فعالان به‌ویژه فعالان حوزه آموزش صنعت چاپ مبنی بر ماموریت‌های این انستیتو و نوع همکاری و هم‌افزایی با اهالی صنعت و دست‌اندرکاران حوزه آموزش وجود داشت، این نشست را برگزار خواهیم کرد.

به‌گفته سخنگوی ستاد صنفی بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ، در این نشست درباره آشنایی با اهداف، وظایف و ماموریت‌های انستیتو و اینکه چه همکاری‌هایی می‌تواند بین طرفین برقرار شود تا از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند گفت‌گو می‌شود.

نشست هم‌اندیشی دانش‌آموختگان صنعت چاپ با حضور مدیرکل دفتر چاپ و اعضای انستیتو چاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۱۴ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما