شناسهٔ خبر: 68498940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

زندگی واقعی را بیشتر دوست دارم؛

کاپیتان منچسترسیتی علیه شبکه‌های اجتماعی!

ستاره اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که هیچ نیازی به حضور در شبکه‌های اجتماعی حس نکرده است.

صاحب‌خبر -

کاپیتان منچسترسیتی علیه شبکه‌های اجتماعی!

به گزارش تابناک، رودری که با تیم ملی اسپانیا عنوان قهرمانی جام ملت‌های اروپا را جشن گرفته درباره تصمیمش برای دوری از شبکه‌های اجتماعی گفت: این تصمیم را خیلی زود گرفتم. در واقع زمانی که این برنامه‌ها تازه ظاهر شدند تصمیم گرفتم زندگی‌ام را بر اساس قوانین خودم و خواسته‌هایم جلو ببرم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواستم تحت تأثیر دیگران باشم، افزود: مردم در شبکه‌های اجتماعی براساس انتظارات دیگران رفتار می‌کنند. من هرگز نیازی به این کار احساس نکردم و بدون آن احساس بسیار خوبی دارم. می‌توانم بگویم این تصمیم برای من و حرفه‌ام بسیار خوب بود.

هافبک طراح منچسترسیتی در ادامه با بیان اینکه زندگی واقعی و روابط رو در رو ارزش بیشتری دارند، گفت: مشکل امروز جامعه این است که به شما می‌گویند تو به این نیاز داری، به این نیاز داری و در نهایت فکر می‌کنی آیا واقعاً به همه این چیزها نیاز دارم؟ نه؛ واقعاً به این چیزها نیاز ندارم.

رودری با بیان اینکه دوست دارم زندگی را همانطور که هست داشته باشم، افزود: زندگی واقعی این است که به جای اینکه تو به من پیام بدهی، من را حضوری ببینی و بگویی من تو را ملاقات کرده‌ام و امروز در زندگی واقعی با هم هستیم. روابط رو در رو واقعی هستند!

وی در پایان متذکر شد: این تصمیم نه تنها به من فشاری وارد نکرد بلکه  کمک کرد تا روی اهدافم تمرکز کنم.

نظر شما