شناسهٔ خبر: 68496348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم والیبال سپاهان دیدار دوستانه با گیتی پسند اصفهان را برد

اصفهان-ایرنا- تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین دیدار دوستانه با گیتی پسند اصفهان توانست تیم لیگ برتری و همشهری خود را در سه دست پیاپی شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم دسته اولی والیبال فولاد مبارکه عصر سه‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شهید میثمی اصفهان مقابل تیم لیگ برتری گیتی پسند در دومین دیدار دوستانه ۲ تیم در هفته جاری به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر با برتری طلایی پوشان سپاهان تمام شد.

سپاهانی ها توانستند در دیدار عصر امروز در سه دست پیاپی با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ از سد شاگردان سعید عقیلی، سرمربی گیتی پسند بگذرند و شکست روز گذشته در دیدار دوستانه اول ۲ تیم را جبران کنند.

روز گذشته این ۲ تیم اصفهانی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در آن دیدار در نهایت گیتی زن ها با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار تدارکی شدند.

‎نتایج‌ست‌شماری در دیدار اول ۲ تیم به ترتیب ۲۵ بر ۲۱ در به ست اول به سود ‎سپاهان و ۱۹ بر ۲۵ ‎سپاهان، ۲۴ بر ۲۶ و ۲۱ بر ۲۵ در ست های دوم تا چهارم به سود گیتی پسند اصفهان بود.

پیروزی امشب سپاهان در مصاف با گیتی پسند و شکست نزدیک طلایی پوشان در دیدار روز گذشته نشان داد ‎شاگردان بالسا رادولوویچ سرمربی مونته‌نگرویی سپاهان، حرف های زیادی برای گفتن دارند و سپاهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال بزرگسالان سپاهان که برای حضور پر قدرت در لیگ دسته‌یک والیبال آقایان آماده می‌شود،چند هفته‌ای است دیدار در مقابل تیم‌های تا دندان مسلح لیگ‌برتری را در برنامه خود قرار داده است.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت. این تیم تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ است.

نظر شما