شناسهٔ خبر: 68496320 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان به عنف در ورامین/۲ زورگیر و یک مالخر دستگیر شد انهدام باند سارقان به عنف در ورامین/۲ زورگیر و یک مالخر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند سارقان به عنف در ورامین خبر داد و گفت: در این عملیات دو فر زورگیر و یک مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان به عنف در ورامین خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و سرقت به عنف با سلاح سرد توسط ۲ نفر راکب جوان با موتورسیکلت پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت و با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ نفر سارق زورگیر تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

یاراحمدی بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت به عنف اعتراف که با راهنمایی آنان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شکات شناسایی و اموال سرقتی تحویل آنان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و اعزام به زندان، مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می‌شوند بدانند تحرکات آنان به صورت شبانه روزی رصد می‌شود و مطمئن باشند دیر یا زود سایه سنگین مأموران پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد.

نظر شما