شناسهٔ خبر: 68496071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایسکانیوز مطرح شد؛

اسلاون بیلیچ یکی از گزینه‌های اصلی استقلال/می‌توان به نکونام فرصت داد

بازیکن اسبق استقلال گفت: اسلاون بیلیچ یکی از گزینه های اصلی استقلال است اما باید برای سه بازی آینده به جواد نکونام فرصت داد.

صاحب‌خبر -

محمد نوری پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت باشگاه استقلال و جواد نکونام اظهار کرد: در روز بازی استقلال و استقلال خوزستان حاشیه های زیادی به وجود آمد و وضعیت ورزشگاه محل بازی مشخص نبود. مدیرعامل فولاد خوزستان باید از خدایش باشد که استقلال در اهواز بازی کند اما متاسفانه کارشکنی‌های بسیاری شکل گرفت. عوامل محیطی از علل باخت استقلال در این مسابقه بود ولی این را هم باید در نظر بگیریم که تیم نکونام هم بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و همین موضوع باعث شد تا استقلال نتیجه نگیرد.

وی در مورد نارضایتی هواداران از جواد نکونام تصریح کرد: نام‌های زیادی در باشگاه استقلال رفت و آمد داشته اند و جواد نکونام هم بخشی از این نام‌ها است. تاکنون انتقادات زیادی به جواد نکونام وارد شده است و حتی بعضی از هواداران خواهان اخراج او هستند اما موردی که باید توجه شود این است که بعضی از هوادارنماها به دنبال زدن تیم استقلال هستند و آن‌ها حساب شان از بقیه جدا است.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با اخراج جواد نکونام افزود: جواد نکونام مصاحبه ای را انجام داد و از هواداران بابت نحوه بازی تیم اش عذرخواهی کرد که این یک قدم رو به جلو است. باید حداقل به جواد نکونام تا سه بازی مهم آینده وقت بدهند تا او عیار خودش را نشان دهد. استقلال احتیاج به یک دستیار خارجی دارد تا بتواند تفکرات خودش را به تیم تزریق کند اما تاکنون این دستیار به تیم اضافه نشده است و همین موضوع باعث شده که استقلال در بخش فنی ضعف های زیادی داشته باشد.

نوری در رابطه با اضافه شدن فرهاد مجیدی به استقلال و شعارهای هواداران در بازی با استقلال خوزستان گفت: ما دشمن فرهاد مجیدی نیستیم به هر حال او در بخشی از هواداران استقلال طرفدارانی دارد و بعضی از هواداران در بازی مقابل استقلال خوزستان خواهان بازگشت فرهاد مجیدی شدند اما نباید فراموش کنیم که او در مهم ترین مقاطع فصل استقلال را ترک کرد و به نوعی باعث از هم پاشیدگی استقلال شد، مجیدی در حال حاضر نمی تواند گزینه مناسبی برای استقلال باشد و بهتر است در مقطع کنونی اگر قرار بر اخراج نکونام باشد سرمربی خارجی جایگزین سرمربی کنونی استقلال شود.
وی در مورد اضافه شدن یک سرمربی کروات به استقلال اضافه کرد: در برخی از خبرگزاری هم من شنیده ام که اسلاون بیلیچ یکی از گزینه های اصلی نیمکت استقلال است و به هر حال گزینه خارجی می‌تواند در صورت برکناری نکونام به استقلال کمک کند اما این را هم باید در نظر بگیریم سرمربی خارجی برای موفق شدن زمان می خواهد و کمی طول می کشد تا با فوتبال ایران آشنا شود، استقلال بازی های سختی در پیش دارد و اگر می خواهد سرمربی را عوض کند باید هر چه سریع تر این اتفاق رخ دهد تا این تیم متضرر نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما