شناسهٔ خبر: 68494200 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مانور عملیات مشترک امداد و نجات و اطفای حریق در «دیلم» برگزا... -

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: مانور عملیات مشترک امداد و نجات و اطفای حریق (حریق فرضی) شناور پهلوگرفته در مجاورت اسکله تجاری بندر دیلم با موفقیت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس متن تعریف شده برای مانور، پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در شناور حامل کالا، شناور ناجی برای نجات مصدومان احتمالی و شناور آتش‌خوار فره‌ام به عملیات اطفا حریق به موقعیت وقوع حادثه فراخوانده شدند.

وی بیان کرد: در ادامه با حضور به موقع شناور ناجی، تنها مصدوم حادثه پیدا و به اورژانس (هلال احمر) مستقر در اسکله تحویل داده شد و عملیات اطفا حریق نیز با مشارکت شناور آتش‌خوار، خودروهای آتش‌نشانی و تاور مانیتور ثابت اسکله بندر دیلم انجام شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: پس از اطفا حریق و اطمینان از عدم برگشت شعله، فرمانده عملیات پایان موفق مانور یک‌ساعته را اعلام کرد.

نیکو ادامه داد: این مانور با هدف ارتقا دانش علمی و ارزیابی توان تاکتیکی تیم عملیاتی، ایجاد هماهنگی بین واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزار شد.

وی یادآور شد: عملیات مشترک امداد و نجات و اطفا حریق در مجاورت اسکله تجاری بندر دیلم از سوی اداره بندر و دریانوردی این بندر و با مشارکت گمرک، هلال احمر، آتش‌نشانی شهرداری، دریابانی و شرکت ساحل‌بار انجام شد

برچسب‌ها:

نظر شما