شناسهٔ خبر: 68492354 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

القسام: اصرار نتانیاهو بر ادامه جنگ به معنای بازگشت اسرا در تابوت است

سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در واکنش به اصرار رژیم صهیونیستی بر ادامه نسل کشی در غزه، نتانیاهو را مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی باقی مانده در این باریکه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع فلسطینی، ابوعبیده در پیامی ویدئویی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: اصرار نتانیاهو بر آزادی اسرای اسرائیلی از طریق فشارهای نظامی به جای مذاکره برای رسیدن به توافق، به معنای بازگشت آنها در تابوت خواهد بود.

 

وی افزود: پس از حادثه اردوگاه «نصیرات» در مرکز باریکه غزه، دستورات جدیدی به نگهبانان اسرا برای برخورد با زندانیان در صورت نزدیک شدن نظامیان ارتش اشغالگر به مکانی که در آن مستقر هستند صادر شده است.

 

سخنگوی رسمی گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی نتانیاهو است .

 

قسام پیشتر تصویری منتشر کرد که در آن یکی از نیروهای مقاومت، سلاح در دست، مقابل یک اسیر اسرائیلی ایستاده و عبارتی به زبان های عربی و عبری با این مضمون در دست دارد: «فشار نظامی مساوی است با مرگ و شکست ... توافق و تبادل مساوی است با آزادی و زندگی».


یکشنبه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اجساد 6 اسیر اسرائیلی را در تونلی در رفح جنوب غزه پیدا کرده است. در پی کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، خانواده‌های آنها بار دیگر نخست‌وزیر این رژیم را مقصر کشته شدن فرزندانشان دانستند.

 

 

اتنهای پیام /ی.ح/26

نظر شما