شناسهٔ خبر: 68491015 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

القسام: اصرار نتانیاهو بر ادامه جنگ به معنای بازگشت اسرا در تابوت است

صاحب‌خبر -
القسام: اصرار نتانیاهو بر ادامه جنگ به معنای بازگشت اسرا در تابوت است
خبرگزاری آریا - ابوعبیده، سخنگوی رسمی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،در واکنش به اصرار بر ادامه نسل کشی رژیم صهیونیستی که وارد 333 مین روز خود شده است؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی باقی مانده در باریکه غزه دانست.

ابوعبیده در پیامی ویدئویی خطاب به سرکردگان رژیم صهیونیستی گفت: اصرار نتانیاهو بر آزادی اسرای اسرائیلی از طریق فشارهای نظامی به جای مذاکره برای رسیدن به توافق، به معنای بازگشت آنها در تابوت خواهد بود.
وی افزود: پس از حادثه اردوگاه «نصیرت» در مرکز باریکه غزه، دستورات جدیدی به نگهبانان اسرای اسرائیلی برای برخورد با زندانیان در صورت نزدیک شدن نظامیان ارتش اشغالگر به مکانی که در آن مستقر هستند صادر شده است.
سخنگوی رسمی گردان‌های القسام همچنین با بیان اینکه «تنها مسوول کشته شدن اسرای اسرائیلی؛ پس از آنکه نتانیاهو و نظامیان ارتش اشغالگر این رژیم ،عمداً هرگونه مذاکره برای رسیدن به توافق، را برای منافع محدود خود مختل کردند و با بمباران مناطق مختلف غزه ده‌ها زندانی اسیر خود را به کام مرگ کشیدند آنها هستند تاکید کرد «مسئولیت کامل کشتار اسرای اسرائیلی را باید بر عهده انها گذاشت»؛
وی در خطاب به شهرک نشینان نیز تأکید کرد: «خانواده‌های اسرای اسرائیلی باید بین بازگشت مرده یا زنده زندانیان یکی را انتخاب کند».
این در حالیست که ، القسام پیشتر تصویری منتشر کرد که در آن یکی از نیروهای مقاومت که سلاح در دست در مقابل یک اسیر اسرائیلی ایستاده، را نمایش می داد وعباراتی به زبان های عربی و عبری در آن تحت عنوان : «فشار نظامی مساوی است با مرگ و شکست... توافق وتبادل مساوی است با آزادی و زندگی» نوشته شده بود را نشان می داد .
یادآور می شود که یکشنبه گذشته ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اجساد 6 اسیر اسرائیلی را در تونلی در رفح جنوب غزه پیدا ونیروهای مقاومت را به تیراندازی از فاصله کم به آنها متهم کرد.
همچنین نتانیاهو بر تعهد خود مبنی بر باقی ماندن نظامیان اشغالگر در محور فیلادلفیا تاکید کرد، که موضوعی بحث برانگیز در مذاکرات آتش بس بوده؛وهمواره حماس و مصر خواستار خروج این نظامیان در این محور برای منعقد کردن توافق بودنند.
شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی در ژوئن /خرداد ماه گذشته 4 اسیر را در یک عملیات نظامی در اردوگاه نصیرات در جنوب باریکه غزه زنده به سرزمین های اشغالی باز گرداند.

نظر شما