شناسهٔ خبر: 68492235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حسینی‌بوشهری: وظیفه‌شناسی اولویت‌ فعالیت‌های رسانه‌ای قرار گیرد

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها وظیفه شناسی را اولویت‌ فعالیت رسانه‌ای خود قرار داده و مسئولیت‌های خود را به‌خوبی بدانند و متناسب با عصر خود روایت‌گر واقعیت‌ها شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری سه‌شنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: رسانه باید مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسد و بداند و با آشنایی از کار دشمن در حوزه رسانه، به‌درستی با آن مقابله کند.

وی بیان کرد: رسانه تنها مربوط به زمان ما نیست و هر چه تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که از آغاز آفرینش انسان به این سو، چنین جنگی وجود داشته و روایت‌ها همواره جانبدارانه بوده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمامی پیامبران الهی یک رسانه بودند که از یک سرچشمه زلال به‌عنوان وحی نشأت گرفته و کار آنان اطلاع‌رسانی و هدایتگری، جهت‌دهی و سوگیری بود که برای اصلاح نوع بشر بکار می بردند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسانه اسلامی و جبهه حق باید متناسب با عصر و زمان، زبان خود را مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات رسانه کند تا بتواند در برابر جبهه دشمن موضع بگیرد، زیرا جنگ رسانه‌ای بر روی افکار بسیار تأثیرگذار و دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید

حسینی بوشهری : با روش و منش خوب دشمن به دوست تبدیل می‌شود

نایب رئیس مجلس خبرگان: گره گشایی از کار مردم از صفات پیامبر (ص) بود

وی افزود: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

حسینی بوشهری همچنین خواستار آسیب‌شناسی نقاط ضعف رسانه و عرضه محتوای خوب در فضای کشور شد.

در حاشیه این دیدار پوستر دهمین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

نظر شما