شناسهٔ خبر: 68491519 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران با مسئولان دانشگاه‌های کشور اندونزی نشست مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران با مسئولان دانشگاه‌های کشور اندونزی

نشست مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران با مسئولان دانشگاه‌های کشور اندونزی با هدف بررسی راهکار‌های همکاری مشترک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ناصر کردانی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران به نمایندگی از ریاست دانشگاه در سفر به کشور اندونزی، یرای بررسی راهکار‌های همکاری مشترک و عقد تفاهم‌نامه همکاری با مسوولان دانشگاه‌های سوماترا اوتارا، پرزیدنت، هدایت‌اله و باندونگ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها که با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سفارت ایران در اندونزی و پیگیری‌های دکتر صراف رایزن فرهنگی و با نظارت سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی انجام شد، دکتر کردانی ضمن بازدید از دانشگاه‌های مذکور، تفاهم‌نامه علمی و آموزشی را امضا کرد که در آینده نزدیک، منجر به برپایی نشست‌های مجازی به منظور تعاملات بیشتر و عملیاتی‌شدن این تفاهم‌نامه‌ها خواهد شد.

همچنین در ادامه این سلسله نشست‌ها، نماینده دانشگاه مازندران و هیاتی از مدیران وزارت آموزش کشور اندونزی به منظور تعامل و اجرایی‌نمودن تفاهم‌نامه‌ها با هم دیدار و تبادل نظر کردند.

نظر شما