شناسهٔ خبر: 68491433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برپایی قرارگاه شهید آوینی کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار

نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با ۹۲ اثر هنری در تالار ارشاد میدان غدیر افتتاح شد و تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز _ سه شنبه سیزدهم شهریور _ در تالار ارشاد میدان غدیر کرمانشاه افتتاح شد.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۹۲ اثر هنری در حوزه نقاشی با موضوعات انقلابی در راستای حمایت از مظلوم، پیروزی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، شهدای خدمت و تکریم بنیان خانواده در حوزه فرهنگ و هنر افتتاح و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: قرارگاه شهید آوینی طرحی با عنوان «تولید آثار تجسمی» در قرارگاه شهید آوینی برپا شده است و با حمایت مؤسسه اندیشمندان شریف تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین تعهد، تعهدی است که فرد در وجود خود دارد و آن تعهد مقابل هنجارها از جمله ظلم و استکبار است که نمی‌تواند مقابل آن سکوت کرد.

برفی از ادای دین حوزه فرهنگ‌وهنر برای مقابله با ظلم در راستای کمک به مقاومت و حفظ ارزش‌ها سخن گفت و تاکید کرد: به زودی بخش خوش‌نویسی را با بیش از ۵۰ اثر فاخر در موارد ذکر شده، افتتاح خواهیم کرد.

نظر شما