شناسهٔ خبر: 68490518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با ستاره آفریقایی؛ مهاجم اسبق میلان قرمزپوش می‌شود؟

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب ستاره اسبق تیم فوتبال آث میلان است اما تا الین لحظه این انتقال قطعی نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با امبایه نیانگ مهاجم سابقه باشگاه آث میلان به گوش رسید. با توجه به سوابق درخشان این مهاجم ۲۹ ساله می‌توان گفت حضور وی در پرسپولیس و فوتبال ایران می‌تواند یک اتفاق جذاب و جالب توجه باشد.

وی علاوه بر حضور در تیم میلان، سابقه بازی در تیم‌هایی همچون واتفورد، تورینو، رن، بوردو و امپولی را نیز در کارنامه خود دارد. این مهاجم ۲۹ ساله که در تمامی رده‌های سنی در فوتبال پایه برای فرانسوی‌ها به میدان رفته، ترجیح داد تا لباس تیم ملی سنگال را برتن کند.

برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر توافق طرفین، با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد که این مهاجم مشهور شرایطی را از باشگاه پرسپولیس خواسته که این موضوع با مخالفت سرخ‌پوشان همراه شده و این انتقال تا این لحظه انجام‌شدنی نیست. اگرچه شرایط مالی نیانگ با مخالفت قرمزها همراه شده اما باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب این مهاجم سنگالی دست نکشیده و مذاکرات همچنان بین طرفین ادامه دارد و باید دید سرخ‌پوشان می‌توانند یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران را رقم بزنند یا خیر؟

باشگاه پرسپولیس علاوه بر مذاکره با نیانگ، با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره است تا سرانجام بعد از توافقات، از خرید جدید خود رونمایی کند.

نظر شما