شناسهٔ خبر: 68490282 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

چالش‌ها و رفع موانع پیشرفت توسعه شبکه تلفن همراه در شهر جهانی یزد بررسی شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به لزوم توسعه شبکه ارتباطات تلفن همراه با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم، خواستار تسهیل شرایط و تسریع در صدور مجوز اپراتورها توسط شهرداری یزد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه با شهردار یزد، گفت: فرایند زمانبر اخذ مجوزها و ممانعت های مردمی در برابر نصب دکل های تلفن همراه از مهم ترین چالش ها و موانع پیشروی توسعه شبکه تلفن همراه در شهر یزد است.
فداکار ضمن تشکر از مساعدت شهرداری در توسعه شبکه تلفن همراه شهر یزد، نقش شهرداری در جذب بیشتر تجهیزات فنی موبایل که توزیع آن به صورت ملی مدیریت می شود را از طریق تسهیل شرایط و تسریع در صدور مجوز اپراتورها بسیار پررنگ دانست.
در ادامه محی الدینی شهردار یزد، ضمن بررسی درخواست های اپراتورهای تلفن همراه در شهر یزد و صدور دستورات لازم در این خصوص، به همکاری بسیار خوب شهرداری یزد با اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد و گفت: ما نیز در این راستا تلاش می کنیم فرایند همکاری با شرکت مخابرات منطقه یزد و اپراتورهای تلفن همراه و فیبرنوری در اخذ عوارض و تسهیل و صدور مجوز در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

نظر شما