شناسهٔ خبر: 68489456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

ظرفیت مراکز اقامتی استان اردبیل تکمیل شد

علی انوار

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با حضور گسترده گردشگران در استان اردبیل ضریب اشغال مراکز اقامتی استان از ابتدای شهریور ماه صد درصد است.

صاحب‌خبر -

حسن محمدی ادیب ۱۳ شهریور گفت: با فرا رسیدن ماه آخر تابستان و با توجه به آب و هوای مناسب استان اردبیل شاهد حضور گسترده گردشگران در استان و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در حالی از ابتدای شهریور ماه ظرفیت مراکز اقامتی استان به صورت صد درصد تکمیل است که در طول تابستان ۱۴۰۳ بیش از ۹۸۰ هزار نفر اقامت در استان به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: استقبال گسترده گردشگران از حضور در استان اردبیل این روزها در تمامی مراکز گردشگری و تفریحی استان مشهود است و شهرستان‌هایی مثل مشگین‌شهر، سرعین، خلخال و اردبیل با استقبال بیشتر گردشگران مواجه هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: در حال حاضر تمامی تاسیسات گردشگری استان مانند مراکز اقامتی، آبدرمانی‌ها، پل‌های معلق، مجموعه‌های گردشگری و مراکز تفریحی آماده میزبانی از گردشگران هستند و انتظار می‌رود تا پایان تابستان روند حضور گردشگران و اشغال صد درصدی مراکز اقامتی استان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما