شناسهٔ خبر: 68488250 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مسیر اقتصاد | لینک خبر

برای آینده‌ای پایدارتر

حمایت مالی آمریکا از کشاورزان در بحران کم‌آبی

وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) اعلام کرد که برای حمایت از کشاورزان، بودجه‌ای به ارزش ۱۵ میلیون دلار و ۴۰ میلیون دلار به قبایل بومی آمریکا و تولیدکنندگان قبایلی اختصاص داده خواهد شد. این بودجه برای مدرن‌سازی زیرساخت‌های قدیمی و کمک به حفظ آب استفاده خواهد شد، تا کشاورزان و دامداران بتوانند به تولید محصولات ضروری ادامه دهند. علاوه بر این بودجه، وزارت کشاورزی آمریکا در سال مالی ۲۰۲۳، ۲.۳ میلیارد دلار برای کمک به ایالت‌های غربی در مدیریت بهتر منابع آبی و کاهش تأثیر تغییرات آب و هوایی اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مسیر اقتصاد به دلیل افزایش خشکسالی و گرمای هوا در مناطق غربی ایالات متحده، شرایط برای آتش‌سوزی‌های جنگلی بسیار مساعد شده است. این خشکسالی همچنین بر محصولات کشاورزی و دامداری تأثیر منفی گذاشته است.

تخصیص بودجه برای نوسازی زیرساخت‌های آبیاری و حمایت از کشاورزان

وزیر کشاورزی آمریکا، تام ویلساک، اعلام کرد که وزارت کشاورزی ایالات متحده در حال اتخاذ رویکرد «همه دست» برای حمایت از کشاورزان و مناطق آبیاری در دوران خشکسالی است و در عین حال اطمینان حاصل می‌کند که تولیدکنندگان می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

ویلساک در بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما می‌خواهیم ابزارهای موجود برای ادامه فعالیت کشاورزان را افزایش دهیم، در عین حال آب را به صورت داوطلبانه حفظ کرده و بازارهای کالاهای آب‌بر را گسترش دهیم.»

وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) اعلام کرد که مناطق شرکت‌کننده در برنامه حمایت از کشاورزان و مناطق آبیاری ممکن است تا ۱۵ میلیون دلار برای توزیع بین کشاورزان دریافت کنند. علاوه بر این، وزارت کشاورزی آمریکا مبلغ ۴۰ میلیون دلار را برای قبایل بومی آمریکایی و تولیدکنندگان بومی که در این برنامه شرکت می‌کنند، اختصاص داده است.

جولی او شیا، مدیر اجرایی اتحادیه حفاظت از کشاورزان، در بیانیه‌ای اظهار داشت: «این بودجه برای نوسازی زیرساخت‌های قدیمی و کمک به حفظ آب، در حالی که اطمینان حاصل شود که کشاورزان و دامداران می‌توانند به تولید کالاهای ضروری ادامه دهند، بسیار مهم خواهد بود.»

مدیریت بهتر آب، هدف جدید کشاورزان با حمایت دولت

طبق بیانیه‌ای، کشاورزان می‌توانند بر اساس نیازهای خود اقدامات مختلفی از جمله «بهبود سیستم آبیاری، تغییر روش‌های مدیریت، تغییر سیستم‌های زراعی و سایر استراتژی‌های نوآورانه» برای حفظ آب انجام دهند.

علاوه بر بودجه، سرویس حفاظت از منابع طبیعی USDA در سال مالی ۲۰۲۳ مبلغ ۲.۳ میلیارد دلار ارائه کرد که به ایالت‌های غربی کمک کند تا منابع آب خود را به طریقه بهتر مدیریت کرده و تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند. این آژانس امسال مناطق اولویت‌دار خود را گسترش داد و از طریق چارچوب آب غربی که به تازگی برای ایالت‌های آسیب‌دیده ایجاد شده است، بودجه بیشتری ارائه کرد.

طبق گفته کشاورزان در یک جلسه استماع کمیته فرعی کشاورزی در اوایل تابستان، با وجود افزایش بودجه، کارهای بیشتری باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که افراد مناسب حمایت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

راهکارهای جدید برای نجات کشاورزی در غرب آمریکا

مایکل بنت، سناتور کلرادو، گفت: «تولیدکنندگان کلرادو و کانزاس به ما گفتند که نمی‌توانند از سطح خشکسالی جان سالم به در ببرند مگر اینکه تغییرات جدی در نحوه رسیدگی به آن ایجاد کنیم.

در جلسه‌ای که اخیرا برگزار شده بود، شاهدان جلسه برای غلبه بر موانع موجود، پیشنهادهایی را ارائه کردند. این پیشنهادها شامل کاهش محدودیت‌ها برای افزایش تعداد کشاورزانی که در برنامه‌های حفاظتی وزارت کشاورزی آمریکا شرکت می‌کنند، افزایش سقف پرداخت‌ها برای کشاورزان فعلی، سرمایه‌گذاری در ارائه‌دهندگان داده‌های اقلیمی محلی و افزایش حمایت از برنامه‌های اعطای کمک هزینه حفاظتی بود.

راجر مارشال سناتور کانزاس در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌دانیم که اینها همه مشکلات آب ما را در غرب حل نمی‌کند، اما شروع خوبی است.»

منبع: agriculturedive

انتهای پیام/ کشاورزی

نظر شما