شناسهٔ خبر: 68487089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رونالدو: بفهمم مفید نیستم خودم کنار می‌روم

کریستیانو رونالدو عنوان کرد به خداحافظی از تیم ملی پرتغال فکر نمی‌کند و انتقادها پس از یورو او را نگران نکرده است.

صاحب‌خبر -

یورو ۲۰۲۴ برای پرتغال با تصمیم مارتینس برای ساختن تیم حول محور رونالدو آغاز شد. کریستیانو رونالدوی ۳۹ساله در این مسابقات ۴۸۶ دقیقه بازی کرد ولی نتوانست گلزنی کند. با این حال روبرتو مارتینس همچنان به دنبال استفاده از این بازیکن است.

پرتغال در افتتاحیه لیگ ملت‌ها پنجشنبه‌شب میزبان کرواسی است و یکشنبه از اسکاتلند پذیرایی می‌کند و روبرتو مارتینس، سرمربی تیم، رونالدو را در فهرست تیمش قرار داده است.

به گزارش ساکرنت، رونالدو درباره زمزمه‌ها مبنی بر خداحافظی‌اش از تیم ملی پرتغال گفت: این چیزها فقط در مطبوعات است و هرگز به ذهن من نرسیده که دورانم در تیم ملی پرتغال به پایان رسیده است. کاملا برعکس، این به من انگیزه بیشتری می‌دهد تا به کارم ادامه دهم. قصدم این است قهرمانی در لیگ ملت‌ها را به دست بیاوریم چون قبلا یک بار آن را برده‌ایم و می‌خواهیم دوباره آن را تکرار کنیم.

او افزود: تا پایان دوران حرفه‌ای‌ام، همیشه این ذهنیت را دارم که با تمام توان برای تیم ملی کشورم بازی کنم. آنچه در حال حاضر احساس می‌کنم این است که به عنوان یک بازیکن باتجربه در تیم هستم تا به بازیکنان کمک کنم و اگر اینطور نباشد، خودم کنار می‌روم. اگر حس کنم مفید نیستم اولین نفری خواهم بود که کنار خواهم رفت و مثل همیشه با وجدان راحت خواهم رفت چون می‌دانم کی هستم، چه کاری می‌توانم انجام دهم و چه کار خواهم کرد.

به نظر می‌رسد که این بازیکن ۳۹ ساله از انتقادهایی که به دلیل گل‌نزدن در یورو با آنها روبه‌رو شده، نگران نشده است. او همچنین در مرحله یک‌هشتم‌ نهایی جام ملت‌های اروپا مقابل اسلوونی یک پنالتی  را از دست داد اما پرتغال در ضربات پنالتی بازی را برد.

رونالدو در بخش بعدی گفت: انتقاد عالی است چون اگر انتقاد وجود نداشته باشد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود. همیشه اینگونه بوده است. بنابراین سعی می‌کنم مسیرم را دنبال کنم. نه فقط با گل‌زدن بلکه با رعایت نظم چون فوتبال خیلی بیشتر از خوب بازی‌کردن یا گلزنی است.

نظر شما