شناسهٔ خبر: 68486896 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

حمله یمن به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب اعلام کرد که یک کشتی به مقصد فلسطین اشغالی را در دریای سرخ هدف حمله موشکی و پهپادی قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یحیی سریع گفت: کشتی به نام (BLUE LAGOON I) را در دریای سرخ با استفاده از موشک و پهپاد مورد اصابت مستقیم قرار دادیم.

وی با بیان اینکه شرکت مالک این کشتی ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بود، افزود: این عملیات به صورت مشترک با نیروهای یگان‌های موشکی، دریایی و هوایی انجام گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: بار دیگر به تمامی شرکت‌هایی که با دشمن اسرائیلی مراوده دارند، هشدار می‌دهیم که کشتی‌های آنها در حین عبور از منطقه اعلام‌ شده عملیات دریایی بدون توجه به مقصد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

سریع در پایان افزود: عملیات ما برای یاری به ملت مظلوم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار می‌دهند.

به تازگی شبکه المیادین به نقل از یک منبع یمنی از کاهش بی‌سابقه تردد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی به فلسطین اشغالی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به الحدیده خبر داد و افزود که نوعی وحشت و احتیاط در میان این شرکت‌ها و کشتی‌ها به وجود آمده است.

نظر شما