شناسهٔ خبر: 68486672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی:

مشهد هیچ کمبودی در اسکان زائران ندارد

مصطفی صارمی‌نیا

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هیچ کمبودی در اسکان زائران نداشته‌ایم هر زائری که مراجعه کرده و تقاضای واحد اقامتی داشته، توانسته‌ایم مشکل زائر را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی گفت: ۱۶۰ بازرس به صورت میدانی و ۲۴ ساعته در ۳ شیفت از واحدهای اقامتی بازدید دارند. همچنین زائران دهه آخر صفر مشهدالرضا(ع) برای رفع نیاز اسکان و مشکلات خود می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ تماس بگیرند تا بلافاصله مشکل آنها حل شود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص تغییر نرخ واحدهای اقامتی در این ایام خاطرنشان کرد: نرخ نامه واحدهای اقامتی باید در محل دید زائران و مسافران باشد. ما هیچ افزایش قیمتی در این ایام نداشته‌ایم. حتی برخی از هتل‌هایی که در فاصله بیشتری از حرم رضوی قرار دارند، تخفیف‌های ۳۰ درصدی برای زائران در نظر گرفته‌اند.

مادرشاهیان یادآور شد: با توجه به کنترل قیمت‌ها و نظارت‌های میدانی توانستیم تا این لحظه به زائران خدمت‌رسانی خوبی داشته باشیم. امیدوارم در ادامه همکارانم خدمت‌رسانی خوبی داشته باشند تا هیچ زائری با ناراحتی و دلخوری از مشهد خارج نشود.

انتهای پیام

نظر شما