شناسهٔ خبر: 68482788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: حاشیه‌نشینی بزرگترین معضل اجتماعی چابهار است

چابهار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: حاشیه نشینی بزرگترین معضل اجتماعی و فرهنگی این شهر است که با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه برای رفع آن باید تدابیری اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

جواد سپاهی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رفع معضل حاشیه نشینی تنها با همراهی مردم میسر می شود به گونه ای که با مشارکت شهروندان می توانیم چهره این شهر مهم را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: در شهرستان چابهار بیش از ۱۴ محله درگیر حاشیه نشینی است و بیشترین جمیعت در مراد آباد و کمب سکونت دارند.

فرماندار چابهار افزود: رییس جمهور شهید در سفرهایی که به شهرستان داشتند همواره تاکیدات بسیار زیادی به رفع معضل حاشیه نشینی و توسعه و آبادانی شهر چابهار داشتند.

سپاهی با بیان اینکه در تعدادی از محلات روند بازسازی از پیشرفت بسیارخوبی برخوردار است، گفت: با برنامه ریزی ستاد باز آفرینی و با همراهی سازمان های مرتبط امیدواریم شاهد توسعه وآبادانی منطقه باشیم.

فرماندار چابهار تصریح کرد: برای تامین آب محلات بازسازی شده با خط انتقال آب شیرین کن و افزایش حجم آب در صدد هستیم تا مشکل آب آنها برای همیشه رفع شود.

وی ادامه داد: در محله میرآباد به دلیل آماده نبودن طرح بازآفرینی امکان بازسازی و بازگشایی تاکنون وجود نداشته و امیدواریم سازمان منطقه آزاد بتواند در این امر برای برنامه ریزی جهت ثبت طرح بازآفرینی همراهی کند.

نظر شما