شناسهٔ خبر: 68482761 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

«شهرام عقاب» به دام افتاد

منبع: ایرنا

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری فردی هنجارشکن در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام مستعار «شهرام عقاب» در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمودیان شامگاه دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی با هویت معلوم معروف به شهرام عقاب اهل و ساکن یکی از بخش های تابعه این شهرستان در فضای مجازی و یکی از شبکه های اجتماعی با بدنی برهنه و خالکوبی شده و ظاهری خشن قدرت نمایی می کرد که سبب رنجش شهروندان می شد.

وی افزود: همچنین این فرد با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به قدرت نمایی می کرد که فعالیت های وی باعث رعب و وحشت اجتماعی و بازتاب نامطلوب بر احساس امنیت شهروندان شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهم در دستور کار ماموران انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

محمودیان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و به کارگیری امکانات پلیس هوشمند و حضور میدانی، فرد هنجارشکن را شناسایی و دستگیر کردند.

خبر مرتبط
جزئیاتی از ماجرای کودک همسری در دشتستان/ افراد اتباع خارجی بودند

اقتصادنیوز: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر جزئیاتی از کلیپ منتشر شده کودک همسری در دشتستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، اظهار کرد: جرائمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد و گرم، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه او است.

محمدیان عنوان کرد: افرادی که قصد برهم زدن آرامش شهروندان را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه قانون شکنی براساس قانون با آنها برخورد می شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما